lördag, november 22, 2008

Hörde nåt i natt...

... och i morse när jag och girre-giraff tittade ut över steppen såg vi det här:
Jag förstod varför smällen hade varit så öronbedövande. Jag förstod inte varför jag inte hade ringt störningsjouren.
Och jag som alltid brukar försvara mitt bostadsområde...

...och säga att jag aldrig märker något stök - mer än det jag läser i tidningen.

Men jag måste medge att det är rätt bra jobbat att få ut alla grejer. Jag gissar att det skedde via balkongen någon våning ovanför mig. Och jag får väl vara glad att mina fönster fortfarande är hela eftersom det ligger en halv bokhylla bara ett par meter ifrån dem.

Jag vill inte bo i studentlägenhet längre. Snyft!

7 kommentarer:

Helena sa...

Men oj!!!
Man kan säga att någon tröttnade på sina grejor!!! :O

trasselflikka sa...

shit =) fast jag ska erkänna att jag alltid har velat göra så när jag varit förbannad. dock har jag haft för kära ägodelar för att slitas ifrån.

Thérèse Eriksson sa...

Men shiet!! Tur att ingen stod i vägen i alla fall :S

Ellinor sa...

Men oj, vad handlade det där om? Någon som bestämt sig för att totalrenovera mitt i natten?
Tur att du klarade dig oskadd iaf.
Hoppas att allt är bra med dig annars.
Kram

Sara sa...

Jo, jag är rätt tacksam över att jag inte var ute och strosade på gården.
(Kanske finns det fördelar med låsta dörrar och okrossbara fönsterrutor ändå...)

Lullun sa...

Men jösses! Fast har allt sett det här också ett par gånger. sonen faster var en bra "kastare" så snart hon blev en smula sur på pojkvännen för "dagen" t.ex. Lite konstigt beteende det där trots allt...

Angelica sa...

Oh shit! Du som pratade om att din hood var så himla lugn och trygg :/ Se till att vara rädd om dig när du är ute på kvällarna!!!! Kram