lördag, mars 07, 2009

Klipplördag

Har haft en någorlunda aktiv lördag på egen hand. Tillbringade förmiddagen på skolan för att sätta ihop mitt radioreportage. Det är en ganska surrealistisk känsla att sitta där när inga deadline-stressade studenter springer omkring i korridorerna. I dag var bara jag, en kaffe latte och redigeringsprogrammet på plats. Ett par timmar senare hade jag spelat in nya prator (= text i reportaget som man läser själv) i studion och lagt klippen i rätt ordning. Hyfsat nöjd med min insats begav jag med hemåt. På vägen inhandlade jag ett nytt gymkort. Har insett att allt mitt sittande framför datorn är sådär bra för kroppen, jag måste få igång blodcirkulationen. Nu är det strax slut på ensamheten till förmån för lite schlager med några kursare. Trevligt.

Hoppas  ni får en skön kväll!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Låter som du har att göra!!!
var rädd om dig och glöm inte att förflytta dig från datorn och låta din kropp få cirkulation!

kram kram

Thérèse Eriksson sa...

Det blev verkligen en sjukt bra program vännen - var NÖJD och STOLT! :D

(det tänker i alla fall jag vara ;) )

Angelica sa...

Å vad spännande att det är färdigt :-) Jag ser fram emot att höra det! Kommer att bli grymt besviken om du inte skickar det till P1 morgon eller något annat program (bara så du vet:-))

Kramar

Ellinor sa...

Låter som en trevlig lördag. Hoppas att även kvällen blev lyckad.
Kram