onsdag, februari 04, 2009

Tillbaka


Jag tror energin börjar återvända. Jag kan känna livet i fingertopparna. Orden är här igen andetagen djupnar. Jag inväntar fokus. Snart. 

Det är första veckan i februari. Jag har hittills hunnit med börsanalysering, sommarjobbsökande och praktikplatsletande. Dessutom har vi startat upp ett eget samhällsprogram på studentradion. Det känns fint att sitta i skolans redaktionsrum med andra frivilliga kursare och planera teman, upplägg och intervjupersoner. Vi gör ju det här utöver det vanliga skolarbetet, bara för att vi älskar radio och journalistik, för att vi vill något. Förändra. 

4 kommentarer:

Ellinor sa...

Välkommen tillbaka! Du anar inte hur glad jag är över att åter igen få möjlighet att läsa dina texter :) Mycket verkar du ha hunnit med under tiden också.
Hoppas att allt är bra med dig vännen.
Kram

Sara sa...

Tack Eliis-pellis! Ska försöka hålla i lite nu.
Kram

Thérèse Eriksson sa...

Oh, välkommen tillbaka! Jag har saknat dej och dina ord så innerligt!

BAMSEKRAMAR, så ses vi om ett par veckor :)
<3

Sara sa...

Tack Innie! Vad glad jag blir över att höra att jag har varit lite saknad. Det känns ibland som att mina ord inte spelar någon roll, men det kanske dom gör ändå...
Och ja, snaaart ses vi! Jag längtar som en tok!
Kram!